Regulamin festiwalu „Wyśpiewam Serce”

1. Festiwal odbędzie się w sobotę 15.11.2025 r. w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Dobczycach (ul. Szkolna 43, 32-410 Dobczyce).

2. Festiwal rozpocznie się o godz. 10.00. Planowe zakończenie około godz. 15.00. 

3. W festiwalu mogą brać udział parafialne schole dziecięce. Za takie rozumie się te zespoły, w których większość członków stanowią osoby ze szkoły podstawowej/przedszkola. 

4. Każdy podmiot wykonawczy przygotowuje dwie piosenki religijne. Jedna z nich musi być pioesnką związaną z o. Dehonem. Takie piosenki wraz z tekstami i akordami dostępne są pod TYM LINKIEM. Dopuszczalne jest napisanie własnej kompozycji.

5. Nagrody będą przyznawane w trzech kategoriach: wokalnej, instrumentalnej oraz od liderów schol.

6. Domyślnie w kategorii wokalnej biorą udział wszystkie zgłoszone zespoły. Jury będzie oceniało za dykcję, czystość, rytmikę, dynamikę śpiewu itp.

7. W kategorii instrumentalnej biorą udział tylko te zespoły, które zadeklarują to przy zgłoszeniu. W tym wypadku jury będzie oceniało za aranżację muzyczną, rytmikę grania itp.

8. Liderzy schol będą przyznawali nagrody w następujący sposób:

  • głosować mogą tylko ci liderzy, którzy są obecni od początku wszystkich przesłuchań;
  • liderzy mogą głosować samodzielnie lub w porozumieniu z członkami scholii którą się opiekują;
  • każdy lider ma do dyspozycji 10 głosów, które może rozdysponować według swojego uznania na jeden lub więcej zespołów;
  • stosowne karteczki będą rozdane w dniu festiwalu;
  • nie można głosować na swoją scholę.

9. Jest możliwość zamówienia obiadu w kwocie 20 zł od osoby.

10. Zgłoszeń zespołów należy dokonać do dnia 10.11.2023 r. na adres mailowy zapisy@sercanskie.pl. W zgłoszeniu należy:

  • napisać nazwę scholii i parafię oraz kilka słów na temat zespołu;
  • podać tytuły piosenek, ilość występujących osób, informację o używanych instrumentach;
  • zadeklarować chęć lub niechęć rywalizacji w kategorii instrumentalnej;
  • podać ilość zamawianych posiłków;
  • załączyć zdjęcie scholii;
  • podać kontaktowy numer telefonu

11. Udział w festiwalu jest równoznaczny z akceptacją regulaminu i wyrażeniem zgody na publikację wizerunku uczestników w mediach społecznościowych i stronie internetowej Sercańskich Dni Młodych. Stosowne zgody  od rodziców uczestników dostępne są TUTAJ. Należy je dostarczyć w dniu festiwalu.

12. Koszt udziału w festiwalu to 10 zł od osoby. Pieniądze są przeznaczone na pokrycie części kosztów organizacyjnych.

13. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany w regulaminie.

14. W razie pytań prosimy o kontakt mailowy na adres podany wyżej.

wer

Orientacyjny plan festiwalu:

10.00 rozpoczęcie

10.10 wspólne rozśpiewanie

10.30-13.00 przesłuchania

13.00-14.00 przerwa obiadowa

14.00 nauka piosenek

14.30 Rozdanie nagród