Regulamin festiwalu „Wyśpiewam Serce”
1. Festiwal odbędzie się w sobotę 30.11.2024 r. w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Dobczycach (ul. Szkolna 43, 32-410 Dobczyce).
2. Festiwal rozpocznie się o godz. 10.00. Planowe zakończenie około godz. 15.00.
3. W festiwalu mogą brać udział parafialne schole dziecięce. Za takie rozumie się te zespoły, w których większość członków stanowią osoby ze szkoły podstawowej/przedszkola.
4. Każdy podmiot wykonawczy przygotowuje dwie piosenki religijne. Jedna z nich musi być piosnką Sercańskich Dni Młodych. Piosenki SDMowe wraz z tekstami i akordami dostępne są pod TYM LINKIEM.
5. Nagrody będą przyznawane w trzech kategoriach: wokalnej, instrumentalnej oraz od liderów schol.
6. Domyślnie w kategorii wokalnej biorą udział wszystkie zgłoszone zespoły. Jury będzie oceniało za dykcję, czystość, rytmikę, dynamikę śpiewu itp.
7. W kategorii instrumentalnej biorą udział tylko te zespoły, które zadeklarują to przy zgłoszeniu. W tym wypadku jury będzie oceniało za aranżację muzyczną, rytmikę grania itp.
8. Liderzy schol będą przyznawali nagrody w następujący sposób:
- głosować mogą tylko ci liderzy, którzy są obecni od początku wszystkich przesłuchań;
- liderzy mogą głosować samodzielnie lub w porozumieniu z członkami scholii którą się opiekują;
- każdy lider ma do dyspozycji 10 głosów, które może rozdysponować według swojego uznania na jeden lub więcej zespołów;
- stosowne karteczki będą rozdane w dniu festiwalu;
- nie można głosować na swoją scholę.
9. Jest możliwość zamówienia obiadu:
- zupa pomidorowa z makaronem – 10 zł;
- nuggetsy lub „kulki mocy” (kulki mięsne) + ziemniaki + surówka – 20 zł;
- pierwsze i drugie danie – 25 zł.
10. Zgłoszeń zespołów należy dokonać do dnia 23.11.2023 r. na adres mailowy zapisy@sercanskie.pl. W zgłoszeniu należy:
- napisać nazwę scholii i parafię oraz kilka słów na temat zespołu;
- podać tytuły piosenek, ilość występujących osób, informację o używanych instrumentach;
- zadeklarować chęć lub niechęć rywalizacji w kategorii instrumentalnej;
- podać ilość i rodzaj zamawianych posiłków;
- załączyć zdjęcie scholii;
- podać kontaktowy numer telefonu.
11. Udział w festiwalu jest równoznaczny z akceptacją regulaminu i wyrażeniem zgody na publikację wizerunku uczestników w mediach społecznościowych i stronie internetowej Sercańskich Dni Młodych. Stosowne zgody od rodziców uczestników oraz oświadczenia dla opiekunów zostaną przesłane po zgłoszeniu zespołu. Należy je dostarczyć w dniu festiwalu.
12. Koszt udziału w festiwalu to 5 zł od osoby. Pieniądze są przeznaczone na pokrycie części kosztów organizacyjnych.
13. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany w regulaminie.
14. W razie pytań prosimy o kontakt mailowy na adres podany wyżej.
wer
Orientacyjny plan festiwalu:
10.00 rozpoczęcie
10.10 wspólne rozśpiewanie
10.30-13.00 przesłuchania
13.00-14.00 przerwa obiadowa
14.00 nauka piosenek
14.30 Rozdanie nagród